Losyen Kamar Sutra merapatkan, mengharumkan, mengetatkan 18sx isteri anda! Kembali dara isteri anda pasti hebat


LOSYEN KAMAR SUTRA

KOD : KS

Kotak Baru : 40 ml – Kekal POWER    BARU

Video 1: 18sx

Video 2: 18sx

Contoh cara sapuan Losyen Kamar Sutra pada bahagian berkenaan.

WAKTU GUNA

Langkah 1 :-

Disyorkan menggunakan Losyen Kamar Sutra 1 atau 1/2 jam sebelum bersama. Losyen akan meresap masuk ke permukaan kulit serta bertindak merawat sel-sel kulit supaya lebih aktif. Hasilnya keseluruhan kawasan yang disapu akan mampu lebih menguncup (grip). Manakala aroma herba yang digunakan akan bertindak menghilangkan bau yang tidak menyenangkan kepada bau yang lebih memberahikan.

Langkah 2 :-

Ketika hendak bersama, sapukan lagi sekali Losyen Kamar Sutra di keseluruhan bahagian berkenaan. Ianya bertujuan menambah aura keghairahan dan kelekitan yang akan memberangsangkan anda serta suami.

Nota : Losyen Kamar Sutra ini diformulasi khas supaya tidak merbahaya jika termakan.

CARA PENGGUNAAN

Sapu Losyen Kamar Sutra ke bahagian berkenaan seperti dalam gambarajah. Tujuan sapuan adalah untuk mengecutkan bahagian berkenaan dan agar ia melekit di antara bahagian tersebut. Sebaiknya lumur pada keseluruhan bahagian berkenaan. Selain itu, ia juga mampu menanggalkan sel-sel kulit mati di sekitar bahagian berkenaan mahupun di kulit dan jika ia disapukan di kawasan yang berkenaan, kulit akan bertambah licin.

Nota : Anda boleh menguji keberkesanan losyen ini dengan cara berikut, sapukan losyen ini di kawasan kulit yang kasar atau berkedut, setelah 2 jam (kering) basuh dan lap hingga kering. Anda akan dapati kawasan sapuan kulit tadi menjadi licin bersih (kurang kedut). Ini membuktikan Losyen Kamar Sutra ini mampu meremajakan sel-sel kulit anda.

KELEBIHAN

  • Mengecutkan/grip pada bahagian yang berkenaan.

  • Mampu menanggalkan sel-sel kulit mati.

  • Menjadikan kulit terasa licin.

  • Mampu merapatkan lapisan tisu.

  • Memulihkan kelembutan.

  • Meremajakan saraf-saraf pada bahagian berkenaan.

  • Aktiviti bersama suami lebih menyeronokkan.

KEGUNAAN LAIN
Menghilangkan Kedut
Anda juga boleh menggunakan Losyen Kamar Sutra ini di mana-mana bahagian pada anggota badan untuk menegangkan kulit dan menghilangkan kedut seperti di bahagian dahi muka, bawah kelopak mata, siku dan belakang jari.
Menegangkan Kulit
Losyen Kamar Sutra ini juga boleh digunakan sebagai penegang kulit, caranya, sapukan rata pada bahagian berkenaan dan biarkan sehingga kering (tidak merbahaya jika termakan).

Projek Mega Bersara Awal Jana RM100,000 Cara Affliliate 100% online, daftar free di http://bit.ly/tunailumayan >> Portal Iklan Percuma Dan Bisnes Sambilan Dirumah Jana RM100 Harian! Post iklan/baca iklan jana wang-DAFTAR percuma di http://bit.ly/15aAp9g >>

Kerja Sambilan 100 kekosongan-Rebut wang Percuma RM655 setiap 15hb! Jana Bonus RM5,000 Sebulan! 100% online daftar percuma di http://goo.gl/5g6VL >>Like n Share. Tq

Losyen Kamar Sutra Mengharum, Mengetat, Mencengkam 18SX isteri-kini isteri anda kembali dara: http://goo.gl/Um7fP

Iklan Percuma-Jawatan Kosong-Cari Jodoh Terbesar Facebook : https://www.facebook.com/mudahmy2

Dapatkan produk kepuasan seksual Suami &  , Penghantaran percuma seluruh Malaysia daftar percuma di http://goo.gl/5g6VL

One comment on “Losyen Kamar Sutra merapatkan, mengharumkan, mengetatkan 18sx isteri anda! Kembali dara isteri anda pasti hebat

  1. Te parecer谩 extra帽o si no puedes vestir combinado atuendo, as铆 como equipos que es coincidencia y tomando ventaja de moda.Estos tipo de zapatos o tal vez botas particular deportes plantilla diploma y bronceado pavimentos externos.
    ugg botas
    , ugg online
    , ugg Australia

    Es una cantidad considerable de excusa para esconder art铆culos frescos que no m谩s a menudo que no llegar y seamos sinceros, tener un error de zombie acomodamos bolsa.Hay muchas razones por qu茅 est谩n entregando instructoras Mono travieso inmensa popularidad en este punto.
    comprar ugg
    , ugg boots
    , ugg boots

    Dan 煤ltimo diploma botas casta帽o
    ugg botas
    , ugg botas
    Reino Unido uggs anteriores construir interna que vive d铆a a d铆a esto es c贸mo

    Like

Leave a comment